Bestellingen

Alle boeken in de Charret-Lûd-serie zijn via deze website te bestellen. Heb je een vraag over het bestelproces? Vind je antwoord hieronder of neem contact met me op.


Wat zijn de betaalmethoden?

De betaalmethoden zijn iDeal, vooraf overmaken of betalen bij ophalen.

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Ik doe er alles aan om je pakket zo snel mogelijk bij je thuis te bezorgen. Meestal ontvang je deze binnen twee werkdagen na je bestelling.

Verzending gaat via PostNL.

 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Je krijgt per mail een bestelbevestiging en verzendbevestiging met daarin een track & trace code. Heb je andere vragen over de status van je bestelling? Neem dan contact met me op.

 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Je kunt de bestelling wijzigen totdat deze is aangemeld bij PostNL. Neem zo spoedig mogelijk contact met me op via 0643243374.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als de bestelling nog niet is aangemeld bij PostNL, is het mogelijk om deze te annuleren. Neem zo spoedig mogelijk contact met me op via 0643243374.

 

Ik heb gekozen voor het ophalen van mijn bestelling. Wanneer is dit mogelijk?

Zodra ik je bestelling heb verwerkt, neem ik contact met je op om een ophaalmoment af te spreken. Heb je onverhoopt binnen vijf werkdagen niets van mij gehoord, neem dan even contact met me op.

 

Mijn bestelling is beschadigd. Wat nu?

Neem zo snel mogelijk na ontvangst en na constatering van de beschadiging contact met me op. Dan kan ik kijken wat ik kan doen om dit op te lossen.

 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Retourneren kan binnen 14 dagen nadat de bestelling bij je is aangekomen. De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening.

Onderneem de volgende stappen:

  1. Neem per mail contact met me op, zodat ik weet dat het pakket eraan komt.
  2. Pak het onbeschadigde en ongelezen boek goed in.
  3. Stuur het terug naar het volgende adres:

    Rowan Duin

    Groenedijjk 8

    1704 DE Heerhugowaard

  4. Als ik het boek heb ontvangen, stort ik het betaalde bedrag uiterlijk binnen 5 werkdagen terug op de rekening die is gebruikt bij het betalen van de bestelling, tenzij anders overeengekomen.

 

Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?

Als je een klacht hebt over een geleverd boek of mijn dienstverlening verzoek ik je om zo spoedig mogelijk contact met mij op te nemen.

Een bij mij ingediende klacht wordt binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd nodig heeft antwoord ik binnen de termijn van 14 dagen met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een inhoudelijke reactie kunt verwachten. Eventuele problemen of klachten probeer ik altijd in overleg met de klant en op de best mogelijke manier op te lossen.

Ben je niet tevreden over de wijze waarop ik je klacht afhandel? Dan is het mogelijk om deze aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).

 


Voor overige vragen verzoek ik je om contact met me op te nemen. Meer informatie is ook te vinden in de algemene voorwaarden.